...el somni d'aquells que caminen plegats...Aida, Lorena, Irina, Esther, Toni, Edu, Miki, Ignasi, Josep Maria, Víctor, Pablo, Pau, Carles, Gemma, Marc, Laura i Cláudia...

dilluns, de maig 15, 2006

Des de la ignorància...
http://video.google.com/videoplay?docid=1598174198017667001&pr=goog-sl

Aquest divendres ens veiem a joves!!!
Porteu llegit el catecisme Alandar o porteu-lo si més no!!

Una abraçada
AVUI ÉS L'ANIVERSARI DE LA IRINA!!! Que siguis molt feliç i que Déu segueixi beneïnt la teva vida!!!

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

El vídeo és espectacular. Reconec que m'ha fet gràcia el tio que deia que calia envair Canadà, Brasil, Indonèsia, Rússia i Xina. O eels que coloquen Corea o Iran a Austràlia.

Una abraçada, germans,

Pau

4:53 p. m.

 
Anonymous Anònim said...

Hola germans, SÓC UN ANÒNIM CONEGUT, efectivament, tots o gairebé tots em coneixeu i no diríeu mai qui sóc. Em sap greu dirigir-me a vosaltres d'aquesta manera, però no m'atreveixo a fer-ho de cap altra.

No crec que el que us he de dir a continuació us agradi gaire, no sé si és la realitat o no, però és un punt de vista que existeix, que veig, però que no sé si creure.

En definitiva, que "aya voy":

Diguem que des que el nostre germà Carles va decidir plantejar-se el seu futur,vaig reflexionar jo sobre el meu, els meus somnis i les meves il·lusions...

Sé que Déu és important per a nosaltres, no poso en dubte les nostres creences, el que realment em fa pensar és el tipus de relació que estem establint, tant amb Ell, com entre nosaltres i els que ens envolten.

Crec que existeixen molts problemes i moltes coses per canviar, però potser ens hauríem de centrar en l’acció i no tant en el catecisme. Va bé pensar. Va bé “menjar-nos el coco” i reflexionar sobre les realitats que ens envolten. Va bé… Però ens estem allunyant massa de la vertadera finalitat del cristianisme. Crec que això no es tracta de llegir evangelis i evangelitzar, sinó de realment tenir clar per què lluitem i com ho fem. Jo crec que TOTS vosaltres sou capaços de raonar i de reflexionar, crec que podem deixar de pensar en un “camí”, en una “llum”, i començar a pensar en el present, en el que hi ha de debó a les nostres vides.

12:50 a. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home